------------------------------------
------------------------------------

Dovanos idėja!!!

190px
------------------------------------

Dalį „Suvalkiečio“ žinių ir naujienų galima skaityti naujienų dalijimosi platformoje etaplius.lt, pasirinkus Marijampolės regioną.

Lietuviškas socialinis tinklas kviečia paatvirauti restoranuose

Praėjusiais metais, baigiantis vasarai, Lietuvoje startavo neįprastas socialinis tinklas. Prie šio tinklo prisijungę vartotojai gali stebėti Vilniaus kavinėse vykstančius lankytojų pokalbius, stebėti, ką jie ten išdarinėja ir pokalbių dalyviams netgi pateikti savo klausimus. Tai – „Livedinner.tv“.
Skelbiama, kad šio unikalaus, 2017 m. rugpjūčio 23-ąją startavusio socialinio tinklo idėja yra tokia – žmonės ateina į tinklo partnerių restoranus, sėdasi prie specialiai tam skirtų staliukų, kur vykdomos tiesioginės transliacijos, o į čia vykstančius pokalbius gali virtualiai įsitraukti ir kiti socialinio tinklo vartotojai. Žodžiu, „Livedinner.tv“ yra interneto svetainė, į kurią tiesiogiai transliuojamas videoturinys. Svetainės lankytojai videoįrašus gali komentuoti, „mėgti“ vartotojus, restoranus ar pokalbių temas, taip pat išsisaugoti patinkančius įrašus.
Tinklo įkūrėjai viešoje erdvėje yra teigę galvojantys, kad globalus socialinis tinklas taps puikia erdve žmonėms dalintis savo idėjomis, mintimis, diskutuoti įvairiausiais klausimais ir netgi skirti aklus pasimatymus.
Tiesa, prieš skiriant tokį pasimatymą ar apskritai nutarus tapti šio tinklo vartotojų ekrano žvaigžde, kaip ir visuose socialiniuose tinkluose, pirmiausia privalu jame užsiregistruoti. Galima susikurti ir atskirą savo paskyrą. Tačiau jaunesni nei 14 metų ir neveiksnūs asmenys tapti šio tinklo vartotojais negali. Be to, visi tinklo vartotojai privalo pasirašyti gana griežtą sutartį.
Sutartyje būsimi vartotojai privalo įsipareigoti, kad jie bus asmeniškai atsakingi už visus veiksmus, vykdomus per jų „Livedinner“ paskyrą. Dar vienas svarbus niuansas – tinklo vartotojai privalo įsipareigoti, kad taip pat asmeniškai bus atsakingi ir už visus veiksmus socialiniame tinkle neužsiregistravusių asmenų, kurie dalyvaus „Livedinner“ transliacijose, pradėtose per jų paskyrą.
Sutartyje numatyta ir kitų svarbių dalykų dėl paskyros prieinamumo ir vartotojo elgesio. Vartotojas privalo įsipareigoti, kad jo elgesys socialiniame tinkle atitiks padorumo ir geros moralės taisykles, neskatins neapykantos, karo, smurto, agresijos, diskriminacijos bet kokiu pagrindu. Be to, būtina įsipareigoti nevartoti keiksmažodžių ar kitų nepriimtinų vartoti viešoje erdvėje žodžių, gestų ir veiksmų ir t. t.
„Livedinner“ vykdomoji direktorė Aistė Paškevičiūtė viešoje erdvėje yra sakiusi, kad šio socialinio tinklo kūrėjai nusprendė pasirinkti konkrečią nišą – transliacijas iš restoranų ir kavinių ir tam sukūrė originalią įrangą. Projektas nuo pirminės idėjos buvo „gimdomas“ dvejus metus.
A. Paškevičiūtės teigimu, tinklo kūrėjai orientavosi ne tik į jaunimą, bet ir vyresnius, nei 30 metų žmones, kurie jau šiek tiek įgiję gyvenimo patirties, yra socialiai aktyvūs ir nori apsižvalgyti toliau nuo „savo daržo“.
Naujojo socialinio tinklo partneriais Vilniuje yra restoranai „Grey“, „Mano guru“, „Užupio kavinė“. Juose, taip pat ir socialiniame tinkle vyksta ir „Livedinner“ staliukų rezervacija.
Tinklo kūrėjai turi ambicijų, kad jų projektas netrukus užkariaus ir visą pasaulį.

Dalį „Suvalkiečio“ žinių ir naujienų galima skaityti naujienų dalijimosi platformoje etaplius.lt, pasirinkus Marijampolės regioną.