Dalį „Suvalkiečio“ žinių ir naujienų galima skaityti naujienų dalijimosi platformoje etaplius.lt, pasirinkus Marijampolės regioną.

 


Pažinimo laboratorija 2020

Jau galite užsiprenumeruoti „Suvalkietį“ neišeidami iš namų.

Taip pat galite užsakyti skelbimą, sveikinimą ar užuojautą.

 

Lapkričio 10 dienos „Suvalkietyje“ skaitykite:

Keičiasi miesto ir turgaus vadovai, didėja mokesčiai, o prekiautojai ir pirkėjai po menkiausio lietaus braido po balas, tebeklampoja po purvą.

 

 

Kalvarijos turguje vėl verda aistros
Prekybininkų nepasitenkinimas kunkuliuoja jau porą mėnesių, nuo tada, kai buvo paskelbta, kad turgavietėje nuo lapkričio 1 dienos bus keičiamos prekiautojų maisto produktais ir avalyne, drabužiais, kitomis pramoninėmis prekėmis prekybos vietos, o stovintys senose vietose ir nepaisantys taisyklių bus laikomi pažeidusiais viešąją tvarką ir baudžiami administracine tvarka…

 
Dėl pervažos uždarymo susikirto geležinkelininkų, gyventojų ir savivaldybės interesai.

 

 

Kova dėl pervažų išsaugojimo tęsiasi 
„Suvalkietis“ antradienio numeryje rašė, kad po geležinkelio pervažoje Nendriniškių kaime įvykusios avarijos akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pasišovė uždaryti Sasnavos seniūnijoje esančias dvi neviešo naudojimo geležinkelio pervažas. Dėl to vakar Marijampolėje įvyko Marijampolės savivaldybės administracijos, bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“, įmonės „Marijampolės regiono keliai“ atstovų pasitarimas. Jame dalyvavo ir susisiekimo viceministras Algis Žvaliauskas…

 
Dailininko dukros norėjo, kad žvelgdami į autoportretą renginio dalyviai jaustų čia esant jo dvasią.

 

 

„Apsaugok mus nuo sielos sunykimo…“
Tai – daugeliui (ypač – vyresniųjų) marijampoliečių gerai žinomo dailininko Juozo Bernardo Tumo eilėraščio žodžiai, gal bene labiausiai tinkantys nusakyti nuotaikai bei mintims, išėjus į lapkričio lietų po jo atminimui skirto vakaro…

 
T. Kosciuškos aikštė ir rotušė joje.

 

 

Para Balstogėje – be turgų ir parduotuvių
Neseniai „Suvalkietyje“ (Nr. 124) spausdintame pirmame rašinyje apie kelionę traukiniu į Balstogę (Bialystoką) rašiau apie keliavimo traukiniu ypatumus. Išreklamuotu ir už didelius pinigus modernizuotu „Rail Baltica“ geležinkeliu traukinys tarpais riedėjo vos 7–23 km/val. greičiu, o kelionė iš Marijampolės į Balstogę truko net 4 valandas. Tad į tokį keliavimo būdą kol kas derėtų žvelgti ne kaip į realią alternatyvą autobusui ar lengvajam automobiliui, o greičiau kaip į savotišką atrakciją, pramogą…

 

Komentarai baigti.

Jau galite užsiprenumeruoti „Suvalkietį“ neišeidami iš namų.

Taip pat galite užsakyti skelbimą, sveikinimą ar užuojautą.