Komentuoja psichologė Vilma VĖLYVIENĖ
Aprašyta situacija nėra vienareikšmiška ir skaitant kyla keletas klausimų. Kaip sekėsi berniukui mokykloje mokytis, bendrauti prieš tai buvusiose klasėse? Iš pateiktos istorijos nėra galimybės tai suprasti. Jei problemų būta ir jos nebuvo sprendžiamos, tuomet šis mokyklos nelankymas nėra iš giedro dangaus – taip jau būna, kad nesprendžiamos problemos dažnai tampa tikru pūliniu.
Apibendrinant šį aprašytą atvejį galima daryti dvi prielaida. Pirma, jog yra auklėjimo ir komunikacijos (bendravimo) šeimoje problemų, kurios, kaip bendravimo sunkumai, persikelia ir tarp mokyklos bei šeimos. Kita prielaida, jog berniukas turi ryškių elgesio ir emocijų sutrikimų, o tai visais atvejais sukels mokymosi ar elgesio mokykloje sunkumų, kurie iš dalies gali būti sprendžiami ir mokymu namuose.