Naudojant išmaniąsias technologijas edukacija vaikams tampa žaisminga ir įtraukianti

Informacinėms technologijoms Moksleivių kūrybos centre paskirtos trys didelės erdvės: kompiuterių klasė su 10 darbo vietų, 3D robotikos klasė (su 20-čia 3D akinių, 3D spausdintuvu, išmaniaisiais rašikliais ir daug edukacinių 3D filmų gamtamoksliams dalykams, taip pat su penkiomis kompiuterizuotomis darbo vietomis) ir virtualusis kambarys, turintis vienam žaidėjui skirtą įrangą. Visi žaidimai turi edukacinę vertę Virtualusis kambarys – tai „saldainiukas“ vaikams. Čia, kaip papasakoja būrelio vadovas informacinių technologijų mokytojas Juozas Milius, tereikia užsidėti šalmą, pasiimti svirtis ir galima „sportuoti“ – pavyzdžiui, pačiužinėti slidėmis. Tarp 20-ies žaidimų yra ne tik įvairių sportinių, bet ir strateginių. Visi jie lavina įvairiausius įgūdžius. Štai pojūtis slidinėjant visai toks pat kaip realybėje, tad jei nėra galimybės nuvykti į kalnus, čia labai tikroviškai tai galima patirti. „Dar ne visi žaidimai išbandyti, nes užtrunka juos instaliuoti, dauguma jų – su judesiu, kad vaikas ir pajudėtų, pasimankštintų. Visi jie turi savo edukacinę vertę. Ar susidarys eilė prie žaidimų kompiuterio? Gal

Skaityti toliau… »