Pažinimo laboratorija

Sekite mus:

Instagramo kemsynai: reklama nebūtinai yra blogai

Kadaise sukurti kaip įrankis bendrauti, šiandien socialiniai tinklai veikia ir kaip komunikacijos kanalai. Be daugeliui iki skausmo žinomo feisbuko, šiandien plačiai naudojamas ir „Instagram“ – nuotraukų ir vaizdų dalijimosi socialinė platforma.

Per 11 gyvavimo metų instagramo vartotojų skaičius visame pasaulyje išaugo iki milijardo ir tapo vienu populiariausių socialinių kanalų. Eiliniai vartotojai šį komunikacijos kanalą naudoja kaip saviraiškos, kūrybos erdvę, kuri kai kam tampa net pragyvenimo šaltiniu, verslams tai – dar vienas komunikacijos įrankis ir kanalas.

Informacijos kiekiai ir srautai instagrame milžiniški ir labai įvairūs, todėl kaip ir naudojantis bet kuriuo kitu medijų kanalu, naršant instagrame svarbu būti kritiškam, budriam ir žinoti keletą socialinio tinklalapio subtilybių.

Apie visa tai „Suvalkiečiui“ sutiko papasakoti „Instagram“ žinovė, iš Marijampolės kilusi socia-linių tinklų marketingo konsultantė Jonė AMBRASAITĖ.

– Pirminė instagramo paskirtis buvo galimybė dalintis nuotraukomis. Kokia šio socialinio tinklo idėja yra šiandien? Kokius tikslus ir siekius prie jo prisijungdami puoselėja gyventojai, verslai, kūrėjai?

– Su kolegomis kartais juokais sakome, kad jei verslo nėra instagrame, vadinasi, jis neegzistuoja. Didelis matomumas, santykių su auditorija kūrimas, skatinantis vartotojų pasitikėjimą prekės ženklu, o kartu ir pardavimus, didina socialinio tinklo patrauklumą verslui. Fiziniams asmenims tai puikus kanalas atskleisti save – pomėgius, požiūrį, kūrybiškumą. Tai suteikia galimybę žmonėms bendradarbiauti su kompanijomis ir iš to uždirbti, reklamuoti savo paslaugas, rasti naujų klientų.

– Kada ir kaip įvyko lūžis, instagramą pavertęs ne šiaip nuotraukų dalijimosi platforma, o komunikacijos kanalu?

Jonės Ambrasaitė ne tik padeda verslams efektyviai komunikuoti instagrame, bet ir pati jame kuria turinį.

Jonės Ambrasaitė ne tik padeda verslams efektyviai komunikuoti instagrame, bet ir pati jame kuria turinį.

– Pokyčiai pasauliniu mastu įvyko 2016 metais, kai instagramas pristatė „Stories“, lietuviškai – istorijų arba trumpų vaizdo klipų funkciją. Permainos Lietuvoje pastebėtos maždaug prieš ketverius metus. Naujas informacijos dalijimosi formatas padidino socialinio tinklo patrauklumą. Dėl jo informacijos turinys instagrame tapo organiškas, gyvenimiškas – tai suteikė galimybę auditorijai pažinti vartotojus kaip asmenybes ir labiau pasitikėti. Suderinusi kelias funkcijas, platforma leido nepažįstamuosius pažinti, pasijausti artimesniems. Šiandien pagal tai net vertiname vartotojo komunikacijos instagrame efektyvumą. Jei auditorija nori su aktyviu „Instagram“ vartotoju pasisveikinti gatvėje, net jei realiame gyvenime nėra jo mačiusi, vadinasi, komunikuojama efektyviai ir teisingai.

– Verslai „Instagram“ naudoja ir kaip reklamos platformą. Kaip tai vertina vartotojai? Juk tradicinėse komunikacijos priemonėse platinama reklama dažnai vertinama kritiškai. Neva tai nenaudinga, nereikalinga, per jėgą peršama informacija.

– Nuomonių yra įvairių, bet nesakyčiau, jog požiūris į reklamą instagrame yra vien tik kritiškas. Prekių ženklai stengiasi, kad rek-lamos būtų nenuobodžios, įtraukiančios. Reklama labiau erzina, kai žiūrime televiziją, nes pertraukia žiūrimą filmą. Instagrame viskas kitaip. Vartotojas pats pasirenka, ką nori ar nenori žiūrėti. Jeigu erzina užsakomieji įrašai, tu turi teisę tiesiog nesekti to žmogaus ar prekės ženklo arba nustatymus sureguliuoti taip, kad konkretaus prekės ženklo reklama nebūtų rodoma.

– Kokie populiariausi reklamos platinimo instagrame būdai? Koks reklamos, informacijos pateikimo būdas yra patraukliausias vartotojams?

– Reklama instagrame gali būti organiška arba mokama. Organiška, kai vartotojas reklamą pristato savo auditorijai: skelbia įrašus ar „Stories“ vaizdus su tiesioginiais raginimais pirkti. Egzistuoja galimybė bendradarbiauti su kitais instagramo vartotojais, kurie turi panašią, kaip ir klientas, auditoriją. Tuomet vartotojas, pavyzdžiui, gali surengti tiesioginę transliaciją ir joje kalbėti apie problemą, kurią padėtų išspręsti konkretus produktas ar paslauga. Taip fizinio vartotojo auditorija sužino apie kažkokios įmonės produktą ar paslaugą, o įmonės auditorija susipažįsta su kažkokia asmenybe. Taip įvyksta organiški auditorijų mainai.

Socialinių tinklų marketingo konsultantė marijampolietė Jonė Ambrasaitė sako, kad efektyviausia reklama yra nuoširdi. Visgi vartotojus ji įspėja „Instagram“ vertinti kritiškai, kaip ir bet kurį kitą medijų turinį. 		  Nuotrauka iš pašnekovės albumo

Socialinių tinklų marketingo konsultantė marijampolietė Jonė Ambrasaitė sako, kad efektyviausia reklama yra nuoširdi. Visgi vartotojus ji įspėja „Instagram“ vertinti kritiškai, kaip ir bet kurį kitą medijų turinį. Nuotrauka iš pašnekovės albumo

Mokama reklama gali būti kelių tipų, tačiau jei trumpai, viskas priklauso nuo reklamos biudžeto. Atsižvelgiant į jo dydį, galima pasirinkti, kokiai auditorijos daliai pagal amžių, pomėgius, vietą ir kitus kriterijus bus pateikiamas kažkoks įrašas. Egzistuoja ir mokama reklama, platinama per nuomonės formuotojus, vadinamuosius influencerius. Šiuo atveju reklamos užsakovas už tam tikrą atlygį sutaria su instagramo vartotoju, turinčiu didelę auditoriją, kad šis pareklamuos užsakovo produktą ar paslaugą savo „Instagram“ paskyroje savo auditorijai.

– Kokią „Instagram“ reklamos rinkos dalį sukuria nuomonės formuotojai?

– Influencerių reklama yra labai veiksminga, bet ji gali arba labai gerai pateisinti lūkesčius, arba… nepateisinti visai. Nuomonės formuotojai apie savo auditoriją turi palyginti nedaug duomenų ir negali garantuoti, kad reklamos kampanija bus sėkminga, tačiau jei reklamos užsakovas pasirenka tinkamą, panašias vertybes puoselėjantį nuomonės formuotoją, tuomet tikimybė, jog reklama atneš gerų rezultatų, išauga.

– Kokį poveikį turi per nuomonės formuotoją ir pačių įmonių platinama reklama? Kokia reklama yra efektyvesnė? Kodėl?

– Vieno teisingo atsakymo nėra. Kiekvienas prekės ženklas turėtų pažinti savo klientus ir apsišarvuoti kantrybe, kol atras strategiją, veikiančią geriausiai. Kartais rezultatai labai nustebina, nes suveikia tas variantas, kuris buvo laikomas mažiausiai tinkamu. Iš tiesų, reklamos būdas turėtų priklausyti nuo reklamos užsakovo tikslo, tačiau aš laikausi nuomonės, kad geriausius rezultatus pasiekti galima tik derinant kelis reklamos instagrame būdus. Tuomet galima pasiekti plačiausią auditoriją, kuriai gali būti aktuali ir įdomi reklamos informacija.

– Kaip reikėtų vertinti reklamą, informacijos platinimą „Instagram“ platformoje? Kaip ją skaityti? Ar gali šioje platformoje platinama reklama, informacija daryti žalą, turėti neigiamą poveikį, siekti daryti įtaką? Kaip nuo to apsisaugoti? Ką vartotojai turėtų žinoti?

– Į viską reikia žiūrėti kritiškai. Jeigu matome nuotrauką su reklamuojamo produkto vaizdais prieš ir po, pagalvokime, ar tie rezultatai nėra patobulinti įvairiomis kompiuterinėmis programomis. Nusprendus įsigyti reklamuojamą produktą ar paslaugą, dar vertėtų paieškoti apie juos papildomos informacijos. Aš pati dažniau įsigyju daiktus ar pasirenku pirkti paslaugas, kurias reklamuoja pažįstami nuomonės formuotojai, tai yra tie, kuriuos ilgai stebiu ir kuriais pasitikiu. Tai padeda suprasti, kad produktas ar paslauga iš tiesų verti mano dėmesio.

Ar reklama gali turėti neigiamą poveikį? Taip, gali. Ar reklama yra tam, kad darytų įtaką? Taip. Ar ji gali daryti žalą? Taip. Dėl to į viską, ką matome internete, kad ir kaip tai gražiai atrodo, kaip ir sakiau, turime žiūrėti kritiškai. Atminkite, kad žmogaus, kurį stebite instagrame, gyvenimas nėra tik rožėmis klotas. Greičiausiai jis tiesiog nesidalija niūriais momentais. Atsakingai rinkitės, ką žiūrėti, klausyti. Domėkitės ir sekite tuos, kurie jums suteikia naudingos informacijos, žinių, gerų emocijų, optimizmo, sekite tuos, kurių vertybės sutampa su jūsiškėmis.

– Ar atsakingai instagrame žymima reklama? Kaip ją atskirti?

– „Instagram“ remiamus, apmokėtus įrašus pažymi žodžiais „Sponsored“ (liet. „remiama“) arba „Promoted with…“ (liet. „parengta su“). Tai padeda vartotojui suprasti, kad platinama informacija yra reklama. 2019 metais Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pristatė reklamos žymėjimo socialinėje erdvėje gaires, kuriose nurodoma, jog reklama, už kurią yra sumokėta arba pinigais, arba produktais, privalo būti žymima grotažymėmis #reklama #ad, kurios leistų auditorijai suprasti, jog įrašai yra reklaminiai.

Komentarai baigti.

Naujausia informacija

  • Dailininkas iš Čikagos savo jubiliejų atšventė Marijampolėje

    2021-09-28Dailininkas iš Čikagos savo jubiliejų atšventė Marijampolėje
    Beveik tris rugsėjo savaites Lietuvoje tęsėsi iš Jungtinių Amerikos Valstijų, Čikagos, atvykusio gydytojo ir žinomo menininko Audriaus Plioplio viešnagė. Netrukus jis grįš namo, į Ameriką, o per tą laiką savo protėvių krašte menininkas surengė nemažai parodų, susitikimų ir būtent Marijampolėje rugsėjo 14-ąją atšventė savo 70-ąjį gimtadienį. Menininkas išpildė pažadą sugrįžti Dr. A. Plioplys – Kanados Toronto mieste gimęs ir dabar Čikagoje gyvenantis, JAV savo medicininiais išradimais ir kūryba garsėjantis lietuvių kilmės neurologas ir menininkas. Jau daugiau kaip 40 metų jis savo veiklose derina dvi sritis – meną ir mediciną. Pastaraisiais metais A. Plioplys medicinos praktika jau neužsiima, bet neurologija yra palikusi gilų ...
  • Kaip išsirinkti roletus namams?

    2021-09-28Kaip išsirinkti roletus namams?
    Privatumas – viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės renkasi užuolaidas ar kitus langų uždangalus. Tai taip pat gali būti ir jauki namų interjero detalė. Roletai – vieni iš populiariausių šiandienos langų uždangalų pasirinkimų. Juos galima montuoti tiek su užuolaidomis, tiek ir be jų. Roletų tipai ir audinių pasirinkimas Roletai gali būti skirtingų tipų, vidaus arba lauko – fasadiniai roletai. Jie yra puikus sprendimas bet kokiems langams tiek kambaryje, tiek virtuvėje ar sandėliuke. Taip pat tai vienas iš dažniausių stogo langams uždangalų pasirinkimų. Šiandien rinkoje siūlomi šimtai skirtingų audinių gaminiai, kurie lengvai pritaikomi prie bet kokio namų interjero. Galima rinktis nuo mums įprastų klasikinių ...
  • Keturių šalių piliečiai neteisėtai gabeno 19 irakiečių migrantų

    2021-09-27Keturių šalių piliečiai neteisėtai gabeno 19 irakiečių migrantų
    Pasvalio ir Marijampolės rajonuose bei Kalvarijos savivaldybėje savaitgalį buvo sulaikyti Azerbaidžano, Lenkijos, Irako ir Gruzijos piliečiai. Jie neteisėtai, įtariama, į Vakarų Europą gabeno 19 irakiečių migrantų. 13 iš jų yra pasiprašę prieglobsčio Latvijoje ir neteisėtai palikę šią šalį. Dar 6 gabenti irakiečiai, pirminiais duomenimis, buvo apgyvendinti Pabėgėlių priėmimo centre (PPC) Rukloje, Jonavos rajone. Šeštadienio naktį Panevėžio policijos pareigūnai pagal VSAT Pagėgių pasienio rinktinės pasieniečių informaciją Pasvalio rajone sulaikė leidimą gyventi Lenkijoje turintį Azebaidžano pilietį bei Lenkijos pilietę. Jie vairavo automobilius „Mercedes Benz S500“ rusiškais numeriais ir „Lexus“ lenkiškais numeriais. Užsieniečiai automobiliuose į Lietuvą gabeno 9 irakiečius, kurie Latvijoje yra pasiprašę prieglobsčio. ...
  • Lietuviai vis daugiau dėmesio skiria savo sveikatai

    2021-09-27Lietuviai vis daugiau dėmesio skiria savo sveikatai
    Kiekvienas žmogus yra atsakingas už savo kūną ir tuo pačiu sveikatą, kuri gali būti gera arba gali būti bloga ir dažniausiai tai yra susiję su prastais žmogaus gyvenimo įpročiais. Bet kuriuo atveju gera sveikata yra didelis lobis, kurį reikia laikyti savo rankose kuo tvirčiau. Apie tai kalbamės su Affidea klinikos specialistu, kuris tikina, kad lietuviai pradėjo vis daugiau dėmesio skirti savo sveikatai. Rūpintis savimi yra paprasta Kalbant apie didesnį dėmesį sau pirmiausia reikia pastebėti tai, jog šiuo metu rūpintis savimi yra tiesiog kur kas paprasčiau nei buvo prieš 10 metų. Yra ne tik daug klinikų, tačiau taip pat ir labai daug informacijos, kuri ...
  • Jotvos pasienio turistinė teritorija – atvira turistams

    2021-09-24Jotvos pasienio turistinė teritorija – atvira turistams
    Rugsėjo 10–11 dienomis regioninės ir vietos žiniasklaidos atstovai, gidai ir turizmo paslaugas teikiančių asociacijų atstovai buvo pakviesti į išskirtinį turą po Jotvos pasienio turistinę teritoriją. Eglė BURBAITĖ Šis pirmą kartą gyvai pristatytas maršrutas parengtas įgyvendinant „Interreg V–A“ Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo programos projektą „Lietuvos-Lenkijos funkcinė teritorija – naujos galimybės turizmo plėtrai“. Tai tarsi susipažinimas su vienuolika naujų skirtingų turizmo maršrutų, kviečiančių keliauti senoviniu jotvingių, kulinarinio paveldo, gamtos, istoriniais, dviračių ir pėsčiųjų, piligrimų, lėto gyvenimo, kalbų, šeimos, amatų ir pirties keliais. Projektu, kuris jungia net 12 partnerių – Lazdijų, Vilkaviškio r., Kalvarijos savivaldybių administracijas, Seinų regiono savivaldybių asociaciją, vienijančią septynias savivaldybes, Rūtelės (lenk. Rutka-Tartak) ...
  • Atmintis gyva, nes mes prisimename

    2021-09-24Atmintis gyva, nes mes prisimename
    Rugsėjo 23-iąją, mint Lietuvos žydų genocido dieną 12 val. Šešupės slėnyje, prie paminklo Holokausto aukoms atminti surengta ,,Atminties minutė Lietuvos žydų genocido aukų atminimui’’. Čia nužudytų apie 8 tūkstančių aukų atminimą gėlėmis ir žvakių liepsnelėmis pagerbė Marijampolės savivaldybės meto pavaduotojai Paulius Marozas ir Artūras Visockis, tarybos nariai, įvairių organizacijų atstovai, taip pat kariai, gausus būrys miesto moksleivių. Algis VAŠKEVIČIUS 1943 m. rugsėjo 23 d. buvo sunaikintas Vilniaus getas. Iš beveik 40 tūkstančių jo kalinių žydų nacių okupacijos pabaigos sulaukė tik 2-3 tūkstančiai žmonių. 1994 metų rugsėjo 23-ioji paskelbta Lietuvos žydų genocido aukų atminimo diena, nuo to laiko ji minima kiekvienais metais. Šiemet minimos ...
  • Europos paveldo dienose – malonūs netikėtumai ir nauji atradimai

    2021-09-22Europos paveldo dienose – malonūs netikėtumai ir nauji atradimai
    Rugsėjo 17–26 dienomis vėl vyksta Europos paveldo dienų renginiai, kurių tema šiemet – „Įtraukiantis paveldas“. Tai ypatingas renginys, pamėgtas visose Europos valstybėse ir kiekvieną rugsėjį suburiantis apie 30 milijonų dalyvių. Jo tikslas – geriau pažinti greta esantį kultūros paveldą, suvokti jo vertę, žadinti susidomėjimą juo, įsitraukti ir kitus įtraukti į jo išsaugojimo sąjūdį, išmokti jį saugoti, tausoti ir išradingai naudoti. Europos geležinkelių metai Pirmieji kultūros paveldo pažinimo renginiai, 1985 m. prasidėję Prancūzijoje, siekė pristatyti ir atskleisti kultūros paveldą šalyje gyvenantiems užsieniečiams ir turistams. Vėliau renginiai plito kitose Europos šalyse, o 1994 metais šis kultūros paveldo pažinimo „virusas“ persimetė ir į Lietuvą, kur ...
  • Rugsėjo-spalio mėnesiais gyventojai dalyvauja seminaruose apie renovaciją: kokius klausimus specialistams užduoda dažniausiai?

    2021-09-22Rugsėjo-spalio mėnesiais gyventojai dalyvauja seminaruose apie renovaciją: kokius klausimus specialistams užduoda dažniausiai?
    Būsto energijos taupymo agentūra (BETA) kasmet organizuoja specialius gyventojams skirtus seminarus, kurių metu ilgametę patirtį sukaupę specialistai pasakoja gyventojams apie naujausias būstų modernizavimo aktualijas ir atsako į jiems rūpimus klausimus. Kokių užklausų specialistai dažniausiai sulaukia šiemet rugsėjo-spalio mėnesiais vykstančių seminarų metu? Kokį laiko tarpą daugiabučių renovacijai bus teikiama parama? Tol, kol galios tą reglamentuojantys teisės aktai. Šiuo metu galiojantis kvietimas teikti paraiškas daugiabučių namų renovacijai pagal Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programą buvo pratęstas iki 2021 m. gruodžio 31 d. Pagal kvietime numatytas sąlygas valstybės parama skiriama visoms daugiabučio namo renovacijos projekto parengimo, administravimo ir statybos techninės priežiūros išlaidoms padengti ir kompensuoti 30 proc. ...
  • Priėmimo skyrius – ligoninės veidrodis: kodėl laukimo valandos ilgos?

    2021-09-21Priėmimo skyrius – ligoninės veidrodis: kodėl laukimo valandos ilgos?
    Kaip apie tvarką namuose galima spręsti įžengus pro duris į prieškambarį, taip ligoninės darbą visuomenei atspindi Priėmimo skyrius. Sunkiai sutiksi žmogų, kuriam per gyvenimą neteko lankytis šiame skyriuje. Ir tikrai nesunkiai rasi tokių, kurie iš ligoninės priimamojo grįžo su karčiomis nuosėdomis širdyje. Socialiniame tinkle „Facebook“ neretai pasirodo įskaudintų pacientų pasakojimų apie tai, kaip su jais nežmoniškai buvo elgiamasi atvykus į ligoninę, kaip ilgai turėjo laukti, kol juos apžiūrėjo gydytojas. Gerų atsiliepimų matome tikrai mažiau, gal todėl, kad kai viskas gerai, žmogus tiesiog nerašo, pasidžiaugia viduje, o kai skauda – nori išsikalbėti. Loreta TUMELIENĖ Per parą priima apie šimtą pacientų Marijampolės ligoninės direktorius Mantas ...
  • Pandemijos metu išaugo poreikis dirbti savarankiškai!

    2021-09-16Pandemijos metu išaugo poreikis dirbti savarankiškai!
    Korona virusas paskatino mus į daugelį dalykų pasižiūrėti iš visiškai kito kampo. Žmonės daugiau dėmesio pradėjo skirti savo imuniteto apsaugai, taip pat, suprato, koks svarbus yra gyvas bendravimas, galiausiai, išbandė naujas gyvenimo sritis, kurios tuo pačiu gali tapti patrauklia uždarbio galimybe. Darbas pagal sutartį tapo nebe toks stabilus, nebe taip greitai surandamas. Tuomet buvo atsigręžta į darbą sau. Žinoma, jis taip pat nėra apsaugotas nuo rinkoje esančių pavojų, tačiau dažnai pagal pasaulinę situaciją galima kur kas paprasčiau reguliuoti savo darbo našumą bei uždarbį. Kalbamės su Rūta, kur jau daugiau nei 8-erius metus dirba su individualios veiklos pažyma. Dirbti sau tampa patogu Jeigu ilgus metus ...
  • Marijampolės kolegija 20-metį mini kitaip: prodekanės Odetos Gluoksnytės šuolis parašiutu „Šok į MarKo“

    2021-09-15Marijampolės kolegija 20-metį mini kitaip: prodekanės Odetos Gluoksnytės šuolis parašiutu „Šok į MarKo“
    Šiais metais Marijampolės kolegija minėdama įkūrimo 20-metį įgyvendina įvairias idėjas, iniciatyvas, kurių tikslas suburti visą aukštosios mokyklos bendruomenę kolegijos jubiliejui švęsti. Viena iš jų buvo įgyvendinta praeitą šeštadienį (rugsėjo 11 d.). Saulėtą savaitgalio dieną Marijampolės kolegijos bendruomenės nariai rinkosi į Sasnavos aerodromą, kur organizavo išskirtinį 20-mečio minėjimo renginį „Marijampolės kolegijos 20-mečiui – šuolis parašiutu „Šok į MarKo““. Pastarąjį atliko aukštosios mokyklos Projektinės veiklos ir tarptautinių studijų partnerystės skyriaus vadovė, Edukologijos ir socialinio darbo fakulteto prodekanė Odeta Gluoksnytė. Šis šuolis buvo išskirtinis, nes apjungė tris įvykius: anglų kalbos lektorės Odetos Gluoksnytės (autorinis slapyvardis Odeta Willow) antrosios knygos „Trečias kartas“, parašytos lietuvių ir anglų ...
  • Smulkiųjų ūkių savininkai skatinami bendradarbiauti

    2021-09-15Smulkiųjų ūkių savininkai skatinami bendradarbiauti
    Ieškodami verslo plėtros galimybių, smulkiųjų ūkių savininkai vis dažniau kooperuojasi bendrai veiklai. Rokiškio rajono galvijų augintojas Almantas Šedys džiaugiasi Lietuvos kaimo plėtros programos (KPP) parama, kuri suteikė galimybę bendradarbiauti ir ženkliai prisidėjo prie ūkio atnaujinimo ir jo modernizavimo. Bendras brolių ūkis Rokiškio rajone, Žiobiškio kaimo gyvenvietėje įsikūręs ūkininkas Almantas Šedys kartu su broliu Mindaugu Šedžiu sėkmingai vykdo mėsinės galvijiininkystės veiklą. Jaučių augintojas neslepia, jog tokios srities pasirinkimą lėmė paprastos priežastys: „Abu su broliu turėjome po 10 hektarų mums priklausančios žemės, kurią nusprendėme išnaudoti žemės ūkio veiklai. Visgi ilgainiui paaiškėjo, jog ši žemė nėra derlinga, tad kilo klausimas, kokia sritimi galime užsiimti. Po ilgų ...
  • Pristatytas naujos kartos „Europe Direct Marijampolė“ centras

    2021-09-14Pristatytas naujos kartos „Europe Direct Marijampolė“ centras
    Praėjusį pirmadienį Marijampolės P. Kriaučiūno viešojoje bibliotekoje vyko renginys, skirtas visiems, kurie neabejingi Europai ir jos ateičiai – čia buvo pristatytas naujos kartos centras „Europe Direct Marijampolė“. Buvo surengta diskusija „Atvira Europa“, pristatytas forumo teatras „Būkim pažįstami“ – tai Nevyriausybinių organizacijų informacijos ir paramos centro bei „Europe Direct Marijampolė“ projektas. Vakare Poezijos parke surengtas interaktyvus kultūrinis performansas „Tautų dienos“, kuriame Lietuvoje gyvenantys studentai iš Nigerijos supažindino marijampoliečius su savo šalies kultūra, muzika ir valgiais. Algis VAŠKEVIČIUS Ėmė pavyzdį iš Suomijos Renginyje bibliotekoje naujos kartos „Europe Direct Marijampolė“ pristatė centro vadovė Vaida Burbienė. Ji priminė, kad centro ištakos siekia 2000 metus, kai tuometis Europos ...
  • Pokyčiai pakeliui į Marijampolės gyvenimą

    2021-09-13
    Skaičius 23 – nei didelis, nei ką, tačiau jei pridursime, kad tiek Europos Sąjungos socialinio fondo projektų, kuriančių pokyčius Marijampolės miesto bendruomenėje, jau šiuo metu yra dienos šviesoje, tai skaičius išties įspūdingas. Tai – miesto vietos veiklos grupės strategija, kuria skatinama tvari regiono plėtra ir iniciatyvos, mažinančios socialinę ir ekonominę atskirtį. Vis dėlto nekreipkite dėmesio į tarptautinius žodžius ir terminus – skaitykite, kas mūsų bendruomenėje gali keistis (ir jau keičiasi) – mums, mūsų tėvams, vaikams, kolegoms, kaimynams ar mūsų šeimose slaugomiems ligoniams. Daiva KLIMAVIČIENĖ Dvi kryptys – Pagal Vietos plėtros strategiją įgyvendinamų projektų apimtys ir veiklos skirtingos, tačiau juos visus galima sujungti į ...
  • Kaip į mokyklas grįžti saugiai?

    2021-09-11Kaip į mokyklas grįžti saugiai?
    Į ilgą laiką buvusias tuščias mokymosi įstaigų klases jau sugužėjo moksleiviai, išsiilgę draugų ir mokytojų. Tačiau, norint pratęsti saugų kontaktinį ugdymą ir užtikrinti visų saugumą, dabar kaip niekada svarbu pasiskiepyti ne tik suaugusiems, bet ir vaikams. Dalijamės LSMU Kauno klinikų Vaikų ligų klinikos vadovo prof. Rimanto Kėvalo komentaru apie COVID-19 žalą vaikams bei galimas komplikacijas ir pilietės mintimis apie vakcinaciją. Vaikai skiepijosi savo noru Vijolė iš Ukmergės atvirauja, kad yra pripratusi nuolat laisvai judėti ir keliauti po šalies apylinkes, todėl nenori, kad, didėjant susirgimų kiekiui, savivaldybės vėl būtų uždarytos. „Gerai, kad gyvename nuosavame name netoli miško. Jei vėl įsigalėtų griežti suvaržymai, eisime pasivaikščioti ...