„Greenwashing“ – tai apgaulinga strategija, siekianti sudaryti įspūdį, jog įmonės veikla yra draugiška aplinkai. Reklama (dažnai apgaulinga), viešaisiais ryšiais, naudodami žalios spalvos akcentus ant pakuočių ir pan. kai kurie gamintojai stengiasi sudaryti įspūdį, kad jų įmonė yra „žalia“. Tačiau įspūdis dar nėra nei ekologija, nei žiedinė ekonomika, nei kažkas panašaus, tai tik žaliasis smegenų plovimas.

SensusJournal nuotrauka
Kad išvengtume tokių „plovėjų“, turėtume būti budrūs ir… mažiau patiklūs. Verta pasidomėti, ar įmonė savo veiklą aprašo tik skambiomis frazėmis („Užsiimame ekologiška veikla“, „Gaminame aplinkai draugiškus produktus“ ir pan.), ar aprašo konkrečiai, kokia yra ši veikla, kokie jų gamybos procesai, kaip gaminama šiluma, ar įmonėje perdirbamos atliekos ir pan.
Neapsigaukime! Žalia pakuotė gali reikšti ir tai, jog mums tokiu būdu „žaliai“ plaunamos smegenys.
Daiva KLIMAVIČIENĖ
Finansinę paramą teikia Europos Sąjunga
Ši paskyra parengta ir prižiūrima naudojantis Europos Sąjungos finansine parama. Už jos turinį atsako tik „Suvalkiečio“ redakcija ir jis nebūtinai atspindi Europos Sąjungos nuomonę