Lauko reklama vaidina svarbų vaidmenį versle. Kasdieniame gyvenime nuolat matome įvairias reklamos priemones. Ir nors mes praktiškai į tai nekreipiame dėmesio, pasąmonėje šią informaciją vis tiek prisimename. Taigi, tikslas pasiektas.
Pagrindinės lauko reklamos funkcijos
Rinkoje yra didelė konkurencija tarp gamintojų. Todėl išleisdami kokybiškus produktus turite mokėti tai reklamuoti ir daryti efektyviai. Informacija apie produktą turi būti pateikta taip, kad vartotojas iš karto norėtų jį įsigyti.
Reklama gali būti dedama ant reklaminių skydų, iškabų, pastatų fasadų, viešajame transporte ir kt. Informacija gali būti perduota ypatingais būdais: reklaminiais baneriais, kurie iškyla ekrane, 3D vaizdais ant pastatų. Matydamas tokią reklamą, ją prisimindamas, pirkėjas nesąmoningai vis labiau nori įsigyti matytą prekę.
Lauko reklamos dizaino projektavimas
Pirmiausia turite nuspręsti dėl skelbimo vietos. Suvokimo kokybė tiesiogiai priklauso nuo nešiklio ir padėties aukščio. Likusi lauko reklamos gamyba gula ant dizainerio pečių. Tikras profesionalas žino taisykles, pagal kurias kuriamas dizainas, moka orientuotis į detales, kurios tinkamai veikia žmogų. Kokybiškai ir energingai įdirbus idėją, reklama tikrai pritrauks vartotoją.
Lauko reklamos dizainas yra pagrįstas žmonių psichologijos supratimu. Yra keletas taisyklių, kurių laikymasis duoda norimą efektą: kokybė, aiškumas, informacijos turinys, trumpumas. Reklama turi sukelti teigiamas ir ryškias emocijas. Būtent teigiamos emocijos priverčia susitelkti į informaciją, domėtis produktu ar prekės ženklu, kurio reklama pristatoma stende. Reklamos kūrimas ir reklamavimas yra labai sudėtingas ir daug laiko reikalaujantis procesas. Tik specialistas galės rasti tinkamą požiūrį, teisingai ir kompetentingai nustatyti prioritetus.
Lauko reklamos efektyvumas priklauso nuo
- Pasirinktos spalvos. Formuojant maketo dizainą didelę reikšmę turi spalvos pasirinkimas. Jis turėtų būti patogus, o ne erzinantis.
- Prekių ar paslaugų kiekio reklamoje. Didelis prekių kiekis nerekomenduojamas. Atminkite, kad svarbiausia kokybė, o ne kiekybė.
- Teksto. Viena iš svarbių sąlygų yra trumpumas. Svarbu laikytis taisyklės: septyni žodžiai per tris sekundes. Ant lauko ženklo reikėtų patalpinti svarbiausią informaciją, kurią perskaityti turės laiko net ir pro šalį važiuojantis vairuotojas. Žmogus, gatvėje pamatęs skelbimą, su juo susiduria labai trumpai. Žmonės nuolat juda ir amžinai skuba, neturi galimybės skirti laiko smulkmenoms. Todėl lauko reklama turėtų būti paprasta ir įsimintina. Į šį faktą visada reikia atsižvelgti.
Užs. 960.