Transporto valdymo sistema (CRM) ką tai reiškia ir kaip ji veikia?
Kas yra transporto valdymo sistema?
Transporto valdymo sistema yra įrankis, padedantis suprasti pristatymo proceso duomenis ir pagerinti našumą. Sistema gali gauti realiu laiku duomenis apie kiekvieną transporto priemonę ir analizuoti jų veikimą, automatizuoti rankų darbą, supaprastinti užsakymų apdorojimą ir kt. Paprasčiau tariant, tai yra priemonė, skirta paspartinti ir supaprastinti pristatymą, kartu sutaupant organizacijos išlaidas ir darbo jėgas.

Pagrindiniai transporto valdymo sistemų privalumai
CRM programinė įranga prisideda prie logistikos kaštų mažinimo, transporto procesų optimizavimo, efektyvaus su transportavimu susijusių įvykių stebėjimo. CRM programinė įranga yra visapusiškas sprendimas visoms su transportu susijusioms užduotims, tokioms kaip transportavimo proceso koordinavimas ir organizavimas skirtingomis transporto priemonėmis. Todėl jis puikiai tinka įvairioms įmonėms.
CRM programinė įranga padeda planuoti, stebėti ir skaičiuoti transportavimo kainas krovinių pristatymo schemose. Be standartinio transporto valdymo programinei įrangai būdingų funkcijų rinkinio, TMS programinės įrangos privalumas yra ryšys su kitais produktais. Iš tiesų šiandien neįmanoma atskirti transporto paslaugų nuo sandėliavimo paslaugų.
CRM sistema yra būtinas įrankis įmonėms, teikiančioms transporto logistikos paslaugas, tokias kaip pervežimai greitkeliais, pristatymas adresais, pavojingų krovinių ir krovinių gabenimas specialiomis temperatūrinėmis sąlygomis. Be to, jis gali tapti būtinas logistikos įmonėms, kurios savarankiškai pristato prekes ir krovinius bei pasiekia klientų pasitenkinimą – gamintojams ar platintojams. Todėl pagrindinis TMS programinės įrangos uždavinys – pasiūlyti įmonei ekonomiškai naudingiausią pristatymo maršrutą, apskaičiuojant visus transportavimo parametrus. Tai taip pat turėtų būti naudinga klientui dėl pristatymo laiko, tranzito laiko ir sąnaudų, krovinio išsaugojimo ir logistikos operatoriaus patikimumo ateityje.
Vienas Europos statybinių medžiagų gamintojas veikia pagal taisyklę, kad ir kas nutiktų, prekės turi būti pristatytos sutartyje nurodytu terminu. Jei, pavyzdžiui, dėl gamybos sutrikimų buvo pagaminta statybinių medžiagų partija, kuri pavėluota į sandėlį dvi dienas, logistikos skyrius randa – galbūt ne patį pelningiausią – bet greičiausią būdą pristatyti užsakymą klientui. Tokia politika padeda dar kartą patvirtinti įsipareigojimą pirmenybę teikti klientui.