Skip to content
www.suvalkietis.lt
Pagrindinis Suvalkijos krašto informacijos skleidėjas nuo 1942 m.

Garbaus amžiaus žmogui įveikti kasdienybės rūpesčius – lyg kasdien eiti kariauti

„Apkarto man gyvenimas. Prireikus sutvarkyti kokį nors buities reikalą ar sustreikavus sveikatai, kai reikia medikų pagalbos, turiu ruoštis lyg į karą. Susiduriu su įvairiose įstaigose dirbančių žmonių abejingumu, nepaslaugumu, netgi nežmoniškumu. Stumdo be jokio gailesčio seną žmogų į visas puses. Kaip mums, seniems ir vienišiems, išgyventi šiame nuolat besikeičiančiame pasaulyje?“ – retoriškai klausė 92 metų marijampolietė.

Senam žmogui gyventi nelengva.

Įskaudino TELE2 salono darbuotojų aptarnavimas

92 metų Marijampolės gyventoja Angelė į redakciją kreipėsi dėl prasto, netgi nemandagaus TELE2 salono darbuotojų Marijampolėje aptarnavimo. Salonas įsikūręs prekybos centro „Maxima“ patalpose, V. Kudirkos gatvėje.

Pašnekovė jau apie dešimt metų yra TELE2 klientė. Ji neslėpė, kad tokio amžiaus žmogui susigaudyti informacinių technologijų pasaulyje nelengva, tad labai reikia konsultacijų. Būna skaudu, kai patarimo garbaus amžiaus žmogus negauna, kai su juo elgiamasi nemandagiai, netgi priešiškai.

Pasak senjorės Angelės, prieš porą savaičių ji gavo operatoriaus TELE2 žinutę, kad nebebus siunčiamos popierinės sąskaitos, nebent moteris sutiktų mokėti kas mėnesį už jas po 2,95 Eur. Jeigu nenori mokėti už popierines sąskaitas, jai gali būti siunčiamos žinutės.

Atsiųstoje žinutėje taip pat buvo nurodyta, kad moteris turi paskambinti telefonu 117 ir pranešti, kokį variantą renkasi. Deja, marijampolietei prisiskambinti nepavyko, tad ji nusprendė apsilankyti TELE2 salone V. Kudirkos gatvėje, Marijampolėje.

Į saloną Angelė atėjo vasario 14-ąją, apie 16 val. Pasak moters, žmonių ten jos džiaugsmui beveik nebuvo – tik vienas klientas, o dirbo dvi darbuotojos. Viena jau aptarnavo klientą, kita buvo laisva. Senjorė Angelė atsispausdino kliento aptarnavimo talonėlį ir pasuko link laisvos darbuotojos. Tačiau ši klientę ignoravo. Atsidarė vienos spintos duris ir ėmė tvarkytis, paskui kitos. Į klientę darbuotoja visiškai nereagavo. Garbaus amžiaus moteris laukdama prastovėjo dešimt – penkiolika minučių ir išėjo iš salono. Ilgiau stovėti jai neleido sveikata.

Moteris pasakojo, kad nemaloniai šiame salone su ja elgiamasi buvo ne tik tą kartą.

– Prieš kurį laiką užėjau į saloną kažko pasiteirauti. Aš tik žiojausi klausti, kai darbuotoja man pareiškė: „Mano paslauga mokama“. Namuose turiu ir laidinį telefoną, tenka bendrauti su „Telia“ salono darbuotojais, man jie niekada taip neatsako, visada paaiškina ir padeda, – pasakojo marijampolietė.

Moka už internetą, nors juo nesinaudoja

Senjorė Angelė įsitikinusi, kad TELE2 salono darbuotojai turėtų jai teikti nemokamas konsultacijas, nes kas mėnesį mokėdama šiai bendrovei už paslaugas ji permoka. Moka už internetą, nors juo nesinaudoja, jos telefonas senas, mygtukinis. Marijampolietė telekomunikacijų bendrovei moka ir už SMS žinutes, nors niekam jų nesiunčia ir iš nieko negauna. Paskaičiuokime: kokia suma per dešimt metų susidarytų?

Kai Angelė pabandė aiškintis, kad neturėtų mokėti už tai, kuo nesinaudoja, jai buvo atsakyta, kad ką nors pakeisti neįmanoma, tik toks esąs paslaugų planas. Senjorė neslėpė, kad norėtų atsisakyti šio operatoriaus paslaugų, bet nežino, iki kada galioja jos sutartis. Namuose marijampolietė sutarties neturi. Sakė, kad sutarties jai nedavė, kai ją pasirašė salone.

Dabar Angelė nerimauja, kaip jai reikės pasikeisti telefono numerių kodus iš aštuonetuko į nulį, nes, jos įsitikinimu, Marijampolėje įsikūrusiame TELE2 salone pagalbos ji nesulauks. Vaikų ar giminaičių, kurie galėtų padėti, senjorė neturi.

Sulaukė TELE2 pagalbos

Apie marijampolietės vargus „Suvalkietis“ elektroniniu laišku informavo bendrovės TELE2 komunikacijos skyrių. Sulaukėme greitos reakcijos. Su mumis susisiekė TELE2 viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė ir pažadėjo, kad visi klientės patirti nesklandumai bus išspręsti, darbuotojai aiškinasi ir situaciją TELE2 salone Marijampolėje, gausime atsakymą.

Po dienos gavome tokį A. Buitkutės atsakymą: „Labai atsiprašome klientės dėl nemalonios patirties. Su kliente susisiekėme, atsiprašėme ir aptarėme visus jai rūpimus klausimus dėl mūsų paslaugų – juos išspręsime pagal klientės pageidavimą, tam nebus taikoma jokių papildomų mokesčių“.

Tikrai malonu ir džiugu, kad bendrovė taip sureagavo į „Suvalkiečiui“ klientės išsakytus nusiskundimus ir kad marijampolietė sulauks pagalbos. Tik ramybės neduoda mintys, kodėl senjorei Angelei iš karto nepavyko su TELE2 darbuotojais išspręsti visų rūpimų klausimų, kodėl beveik dešimt metų marijampolietė bendrovei mokėjo už paslaugas, kuriomis nesinaudoja. Ledai pajudėjo tik žurnalistams susisiekus su TELE2 viešųjų ryšių specialistais.

Senam vienišam žmogui mūsų visuomenėje labai sunku

Senjorė Angelė atvira – seną, bejėgį žmogų labai skaudina visuomenės abejingumas, netgi priešiškumas. Moteris pastebi, kad kai prireikia ko nors paprašyti, jai tenka ruoštis tarsi į karą. Marijampolietė papasakojo prieš kelerius metus jai nutikusią istoriją, kai buvo stipriai sustreikavusi sveikata, moteris buvo pradėjusi dusti ir alpti. Marijampolietė kaip tik vyko į Kauno onkologijos ligoninę ir nualpo autobuse. Ją nuvežė į Kauno ligoninę, atliko visus tyrimus, o vakare grąžino į Marijampolės ligoninę. Po visų tyrimų jau išleidžiama į namus marijampolietė ją gydžiusio gydytojo paklausė, kas jai yra, kuo ji serga, kad retkarčiais nualpsta. „Viskas kompiuteryje“, – atsakė gydytojas ir nesileido į kalbas.

– Pirmiausia, tai aš nemoku kompiuteriu naudotis, o jeigu kažkas man ir padėtų, tai gydytojų kalbos nelabai suprastų. Ar taip sunku buvo paaiškinti? Toks jausmas, kad kur benueisi, ten tave stumdo. Apkarto mums, seniems žmonėms, gyvenimas, ypač jeigu neturi, kas tau padėtų, – sakė moteris.

1 komentaras
  1. Onutė sako

    Man 78,bet kuo toliau,tuo labiau suvokiu,kad aš jau nebemoku gyventi šiame beprotiškame pasaulyje,kur mums tokiems dėtis,kad vis dar gyvi,o jauni žmonės dirbantys biurokratinėse įstaigose atvirai reiškia savo antipatiją.

Palikti atsakymą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas.

REKOMENDUOJAMI VIDEO
TAIP PAT SKAITYKITE